2022-06-07 10:01:41

INTERVJU S PROFESOROM MESARSKIH STRUKOVNIH PREDMETA BRANIMIROM GARIĆEM 🥩🥓

Da naši mesari proizvode najfinije šunke, kobasice i druge mesne proizvode, već je odavno dobro poznato, a sada imate priliku saznati više o profesoru Branimiru Gariću pod čijim budnim okom oni nastaju. 👀😁 

Današnji intervju provela je Sanja Kunštek, učenica 3. d razreda.

1. Koliko dugo radite u školi?

U školi radim od siječnja 2019. godine.

2. Što Vas je potaknulo na rad u školi?

Želja i volja za educiranjem i prenošenjem znanja, još od školskih dana sam nesebično volio pomoći kolegama oko gradiva u školi. Također i za vrijeme studiranja. Mislim da znanje ne treba sebično držati za sebe jer ipak ga nitko ne može oduzeti, zato ga treba podijeliti, prenijeti pa tko usvoji, isplatit će mu se. Širenjem znanja svi kao kolektiv i kao narod idemo naprijed. Neko sam vrijeme na prošlom poslu aktivno radio po terenu na edukaciji poljoprivrednika i tako se nekako nesvjesno i neplanski odigralo da se nađem i u školstvu.  

3. Koji predmet podučavate?

Tehnologiju zanimanja  i Praktičnu nastavu u smjeru mesar.

4. Kako provodite slobodno vrijeme?

Uz posao i privatne obaveze imam malo slobodnog vremena, ali kad ga imam, trudim ga se provesti kvalitetno, s obitelji i prijateljima.

5. Koji su Vaši hobiji?

Uživam u šetnji i boravku u prirodi. Volim putovati i upoznavati nova mjesta.

6. Zašto želite raditi u ovoj školi?

Srednja škola Petrinja je bila moja srednja škola. Mislim da je ipak velika stvar vratiti se u svoju školu, ali na mjesto profesora. Uz to, mislim da imam i određeni dug prema ovoj školi jer sam zahvaljujući njoj i profesorima koji rade u njoj stekao određena znanja i sposobnosti. Kako su oni nesebično to prenosili meni, tako se i ja trudim prenijeti isto sadašnjim učenicima.

7. Kako biste opisali sebe kao profesora?

Teško pitanje, mislim da ovo pitanje morate pitati moje učenike. Ja samo mogu reći da se trudim biti što bolji.

8. Kakav je Vaš pristup učenicima?

Svakom učeniku pristupam individualno, tijekom rada pokušavam od svakog učenika izvući maksimum i što uspješnije mu prenijeti znanje.

9. Koje osobine treba imati dobar profesor?

Smatram da dobar profesor treba biti pravedan, objektivan, na raspolaganju učenicima te na neki način oslonac u njihovom školovanju i odrastanju.

10. Kako motivirate učenike?

Imam tu sreću da su moji učenici uvijek motivirani i spremni za rad te stjecanje novih znanja.

11. Što Vas najviše uznemirava tijekom sata?

Dosta sam tolerantan tijekom sata jer se često „stavljam“ u vašu kožu, tako da ne mogu točno reći što me najviše uznemirava. Također, s učenicima na početku nastavne godine dogovorim sustav funkcioniranja, tako da ni nema nekih većih problema.  

12. Kako postupate s „problematičnim“ učenicima, ako ih ima?

Nasreću, nisam imao takvih iskustava. Sve do sada nije bilo problema do te granice da učenik postane „problematičan“. Ako i bude manjih problema, razgovorom se sve rješava, jer razumijem i vas, pogotovo u ovim teškim godinama pandemije, potresa… Nekada učenicima bude vrlo teško.

13. Jeste li se ikada našli u situaciji da Vas roditelji napadaju zbog upisane negativne ocjene? Ako jeste, kako ste riješili takvu situaciju?

Nisam se nikada našao u takvoj situaciji.

14. Što biste poručili mlađim generacijama koje se susreću s upisima u srednju školu?

Želim poručiti da dobro odluče što žele upisati jer vas srednja škola formira iz djeteta u radno sposobnu osobu, a kažu da je jedna od grešaka koju čovjek može učiniti krivi odabir zanimanja. Tako da razmislite i dobro odlučite. Možda ovo vama kao mladim ljudima zvuči čudno, ali puno je lakše raditi ono što voliš, jer tada taj rad nije težak i čovjek je spreman postići puno više. Naravno, ako se odluče za našu Srednju školu Petrinja, mogu samo reći, kao nekadašnji učenik i kao profesor sada, da se neće pokajati.  

 


Srednja škola Petrinja